Bedrijfsruimte te klein?

18 March, 2020
By Storo
Bedrijfsruimte te klein?

Besteed meer tijd aan het verbeteren van jouw bedrijf ( en minder tijd om je zorgen te maken over de archiefopslag) .

Zet jouw bedrijf op orde, door spullen, documenten & seizoen artikelen tijdig op te slagen in een extern magazijn. Ben je een KMO, horeca-zaak of start-up? Benut je beschikbare m² nuttig en ruim alle andere zaken op in een veilige en verwarmde opslagbox.

 

Waarom zakelijke opslag voor jouw kantoor?

  • Stock opslaan
  • Archief opslaan: Puilt jouw bureau uit van de papieren? Archiveren is wettelijk verplicht, maar moet dit daarom heel je ruimte in beslag nemen? Denk eens na over een extern archief opslag. Je kan je archief digitaal opslagen, maar dit is niet altijd de beste optie. Hacken, verliezen van gegevens, en een enorme workload om al deze documenten in te scannen. Een andere, betere optie, is om je belangrijke dossiers en documenten te bewaren in een extern archief opslag. Jij kiest wie hier toegang tot heeft 24/7.
  • Seizoen items opslagen: Je parasols van je restaurant kunnen in de winter enkel slijten, als je deze niet goed bewaard.
  • Verhuis van kantoor
  • Display & promotiemateriaal: Aan alle vastgoedkantoren: huur een loods om al je borden, werfdoeken en displays op te slaan. Geef toegang tot de juiste werknemers, die op weg naar een nieuwe klant deze kan ophalen en nadien terug netjes kan stockeren.

Het verhaal van Martijn

Martijn is net een Start-up gestart: “voor een start-up is elke m2 een dure kost, en die moet optimaal benut worden”. Ons kantoor moet een aangename werkplek zijn, gestructureerd en geordend om het team de volledige focus te geven om te groeien. Alle zaken die we slechts  x per jaar nodig hebben  bewaren we in een opslagbox vlakbij het kantoor. Meestal is het nog eens ruzie, voor wie een frisse neus mag halen bij het ophalen van een item in de storobox”

 

Hoe heeft Martijn zijn box gevonden? Simpel: ik zocht op google naar magazijn te huur, loods te huur en bedrijfruimte te huur en las per bedrijf de voor-en nadelen.

Daarom kozen wij unaniem voor Storo:

  • Vrijheid: wij kunnen 24/7 in onze Storobox met het unieke badgesysteem en monitoren dit online.
  • Flexibiliteit: Met 1 druk op de knop kunnen we onze box opzeggen
  • Veiligheid: Security, camera’s en wij bepalen wie in de box kan
  • Eenvoud: Zowel de opstartprocedure als de huidige flow is zo gemakkelijk! Het bezorgt ons geen extra stress.
  • Dozen ter beschikking om alles overzichtelijk te rangschikken

Dus nogmaals: 

Besteed meer tijd aan het verbeteren van uw bedrijf (en minder tijd om u zorgen te maken over de opslagruimte en archiefopslag van uw bedrijf).

STORO is het self-storagemerk dat al
jouw spullen netjes en veilig bewaart.
Het is eenvoudig in gebruik,
betaalbaar en 24/7 online en offline
beschikbaar


Themes

Rent a storage space

Rent a unit

Intresting for you

Wat is het verschil tussen een opslagruimte en een garagebox?

13/11/2023

Het is algemeen geweten dat een garagebox vaak goedkoper is dan een opslagruimte, maar hoe komt dat nu? Lees hieronder wat de kenmerken van beide zijn en waarom er net een prijsverschil is tussen beiden.

Read more
Grote opruimactie

10/11/2023

Ben jij omwille van het Coronavirus ook begonnen aan de grote opruimactie?

Bij Storo kan je boeken zonder dat we elkaar fysiek moeten zien.

Read more

We use cookies to personalize content and ads, to provide social media features and to analyze our traffic. We also share information about your use of our site with our social media, advertising and analytics partners. These partners may combine this data with other information you have provided to them or they have collected based on your use of their services.